معرفی فروشگاه اینترنتی کالانام

خانم مهنوش حسینی دوشنبه 16 تیر 1399 - 13:59
معرفی فروشگاه اینترنتی کالانام

افراد زیادی برای کسب درآمد به کسب و کار اینترنتی روی آورده اند و برای این منظور  روش های مختلفی را انتخاب میکنند. درواقع یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای کسب درآمد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است فروشگاه اینترنتی یک مزیت بزرگ دارد و آن عدم وابستگی به مکان و جلوگیری از هزینه های جانبی است. 

همه ما به نحوی میخواهیم از فروشگاه های اینترنتی معتبر، خریدی مطمئن را داشته باشیم اما چگونگی تشخیص آن شاید برای ما کمی مشکل و دیر اعتماد کنیم با ما در ادامه این مقاله در چگونگی تشخیص معتبر بودن فروشگاه اینترنتی، خریدی مطمئن و مزایای آن همراه باشید...

تشخیص معتبر بودن فروشگاه اینترنتی

1. در هنگام خرید اینترنتی از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید. از وبسایت هایی که توسط وزارت بازرگانی تایید شده است و یا قبلا دوستان یا آشنایان از آن خرید کرده اند و از خرید خود اطمینان حاصل کرده اند، خرید کنید.

2. قبل از اینکه خریدی نسبت به کالای ارزان در یک فروشگاه اینترنتی در مقابل سایر وبسایت های دیگر انجام دهید حتما قبلش تحقیق کنید ارزانی دلیل بر معتبر بودن یک وبسایت نیست.

3. فروشگاه‌هاي اينترنتي موظف به درج مشخصات كامل فني و عكس واقعي كالا و ارائه ضمانت نامه‌هاي معتبر هستند و نبايد از عكس‌هاي عمومي آن كالا براي معرفي طرح‌هاي مختلف كالاي مورد نظر استفاده كنند. 

4. فروشگاه های اینترنتی  اگر براي فروش بيشتر كالا اقدامات تشويقي از قبيل تخفيف يا اعطاي هداياي رايگان مثل سي‌دي آموزشي و ... در نظرگرفته‌اند بايد بطور كامل به تعهدات تشويقي خود عمل كنند.

5. دقت داشته باشید در هنگام پرداخت وجوه، آدرس صفحه‌ی درگاه بانك الكترونیكی، متعلق به همان بانكی باشد كه آرم و لوگوی آن را در صفحه مشاهده می‌كنید و این نكته كه در  نوار آدرس كنار آدرس اینترنتی صفحه پرداخت بانك، نماد یك قفل یا عبارت https:// درج شده باشد، در غیر این صورت قطعاً صفحه جعلی است و قصد كلاهبرداری دارد.

6. از جعلی نبودن آرم هایی که توسط بعضی از ارگانها برای اعتبار یک وبسایت به آنها داده میشود، اطمینان حاصل کنید و اعتبار آن را بسنجید.   

7. وبسایت های معتبر باید دارای نماد اعتباد الکترونیکی باشند.

8.  فروشگاه های اینترنتی معتبر همگی در شبکه های اجتماعی فعال بوده و نظرات و سوال مشتریان خود و همچنین راهنمایی ها و مشاوره های خوبی را در خصوص محصولات خود در شبکه های اجتماعی فعال و متصل به وب سایت خود ارائه مینمایند.

9. یک وبسایت معتبر دارای درگاه پرداخت ایمن است درگاهی که تقریبا برای مخاطب آشنا باشد.

10. در یک وبسایت معتبر معمولا نشانی ایمیل، شماره‌تلفن یا آدرس واقعیِ محل شرکت یا فروشگاه قرار داده شده است. 

خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد: در وقت صرفه جویی میشود، میتوان قبل از خرید نظر کاربران دیگر که از آن وبسایت استفاده و خرید کرده اند را دید، مقایسه قیمت ها بسیار آسانتر است، از هزینه های جانبی صرفه جویی میشود. با رعایت برخی نکات ساده می‌توان  از مزایای خرید آنلاین بهره‌مند شوید. کافی است هوشیار باشید و اقدامات احتیاطی لازم را به منظور خرید اینترنتی مطمئن به عمل آورید.فروشگاه اینترنتی کالانام این اطمینان خاطر را به شما می دهد که خرید بی واسطه با قیمت مناسب را داشته باشید و با آرامش خاطر خریدی لذت بخش و راحت انجام دهید .

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد